Säkert!

Igår efter jobb sprang jag till bussen och lyckades mirakulöst ta mig till Lund. Det gick nästan för bra, var inställd på 40km på motorvägen, sladdande bilar mm. Men icke! Bussen rullade iväg före utsatt tid och strax före sju mötte jag upp mina vänner utanför Italia. Sjukligt god och lyxig pizza med kyckling, pesto och tomat, tillsammans med trevliga samtal:-) Lovely! Bra tips på restaurang Tora!

Sedan promenerade jag, Marie och Linnéa ner till Mejeriet där Linnéa styrde hemåt medan vi andra placerade oss i kö. Höll först på att inte komma in, Jacob hade skrivit ut biljetten för litet så att den inte gick att scanna. Men kom in, med varning om att om han i kassan upptäckte att den var kopierad så skulle han leta upp mig.. Haha, lycka till! Iaf, stod nära scenen och njöt i fulla drag. Hon är så sjukt bra, Säkert! Intensiv! Riktigt kul med blandningen av nya och gamla låtar, stod och blev riktigt nostalgisk... Mycket gamla minnen:-) Senast jag såg Säkert!, 1 december 2007..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0