Säkert!

Igår var jag på konsert! Det var jätteroligt. Höll från början på att inte bli så roligt, missade nästan bussen. Fick springa som en dåre, tur att det är nära. Jag och Tove slog följe in till Malmö där vi mötte upp Emelie. När vi väl kommit in på KB började den stora väntan. Först förbandet Two horses som väl spelade i en kvart kanske. Därefter följde en halvtimme när det spelades musik medan folk bar instrument och dylikt av och på scenen.
Till slut efter många om och men började de äntligen spela. Och ojojoj vad bra det var då. Jag ville att det aldrig skulle ta slut, de är ju helt fantastiska! Jag kan relatera till så gott som varenda låt, beroende på vilket humör jag är på. De spelade även några låtar som inte finns med på skivan, även dessa var super.
Eftersom vi var ute i fredags så var både jag och Emelie ganska sega så efter konserten åkte vi hem. Tove och jag blev trackade av en italienare på bussen hem och vi var nära att bli nerspydda, annars gick allt väldigt bra.
Tanken var att jag skulle sova, men det gick inte så bra. Tjugo över fyra fick jag besök, då hade jag fortfarande inte kunnat sova någonting. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till visiten, det är såklart alltid trevligt på något sätt..men ibland jag vet inte. 
Somnade vid halv åtta, och gick upp för ca en timme sen. Idag ska jag adventspynta och vila mig inför jobb. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0