Regnig torsdag:-(

Usch, idag öser regnet ner och det blåser stormvindar. Blää, vårdeppen knackade genast på dörren:-p Har njutit så ofantligt mycket av de solig dagar vi haft...nu blev jag depp igen. Ska det aldrig ta slut?! Tur att man har lite skoj att sysselsätta sig med ändå, trots vädret. Ska iväg på massage nu klockan 14, en timme! Lovely!

Planerar för en eventuell resa till Berlin i april.
Min fina vän Camilla ska ner dit och leva livet ett tag, och då måste jag ju bara hälsa på. Millan är en sån där bra människa, som liksom tar tag i saker. Inte bara snackar, som vissa andra. Tack vare henne som vår vänskap hållit sig flytande trots att det snart är fyra år(!!!) sen hon lämnade Skåne. Hon är bra på att hålla kontakt, något jag är extremt tacksam för:-) Fina vänner kan man aldrig få för många av.. Iaf, blir nog runt månadsskiftet, typ tre dagar. Spännande!! Hoppas det är lite mer vår då och och där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0