Onsdag vecka 9

Har fått för vana att stiga upp tillsammans med Jacob...dvs strax innan sju. Oavsett vilken tid jag börjar skolan. Helt okej, idag har jag hunnit avverka frukost och två koppar kaffe utan att stressa det minsta. Och har likväl nästan en timme på mig tills bussen går. Nice! känner jag mig själv rätt kommer det dock sluta med att jag stressar halvt ihjäl mig till bussen. Menmen!

Vädret är så sjukt grått och tråkigt just nu.
Har därför valt att matcha. Svart och grått. Kör gamla favoriter i repris i klädväg, har ännu inte shoppat ett endast plagg trots att mitt officiella shoppingstopp slutade i fredags. Inte illa! Känner mig inte inspirerad alls, allt jag ser i butiker och på nätshoppar är fult, trist eller tråkigt! Bra för ekonomin dock. Spanar i nuläget endast efter klänning till S&Js bröllop.. Det går trögt. Hade på ett sätt varit kul att inhandla klänningen i London, frågan är om jag vågar vänta så länge. Tänk om jag inte hittar någon fin där heller.. Får se hur jag gör..


Nya favoritfrisyren, halvlåg lite sned tofs som kan ligga på axeln..
Blinbling-örhängen, Alla -dagspresent från babe
Den spruckna läppen – efter en fajt.. Nä, bara skoja! Förkylningsblåsa:-p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0