Off we go!!!

Hallå!!!

Idag reser jag till Berlin!
Wohoo! Ska hälsa på Millan, njuta av ett (förhoppningsvis) vårvackert Berlin, vara kulturell, shoppa litegrann och bara ha det allmänt bra. Blir till att åka nattbuss, har laddat upp rejält med tidningar, bok, iPad och godis...allt för att överleva. Förhoppningen är dock att lyckas sova mig genom resan.

Den senaste tiden har ägnats åt skola, vänner, träning och biblioteksjobb. Veckorna rusar iväg, beror nog på att jag har ganska så kul för det mesta:-) Har pausat rejält från volleybollen, och ännu har jag svårt att se när suget kommer återvända. Menmen, det får ta den tid det tar. Volleyboll spelas numera endast för glädje, nya devisen;-) Njuter under tiden åt att kunna ägna mina kvällar och helger åt andra roliga saker..

Klippte mig i tisdags. Välbehövligt!! Mitt stackars hår var så tungt och slitet, det som klipptes bort hade kunnat räcka till en liten lagom tupé.. Och då behöll vi ändå längden. Jeez, det finns massor med hår på mitt huvud. Nu är det dock något lättare och jag är nöjd som bara den:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0