Fredag...snart helg

Var inställd på ledig slappedag idag, men icke! Istället blir det grupparbete med start klockan 10. Målet är att få ett hum om vad vi vill ha med i våra tabeller plus att vi förväntas skapa några ER-diagram. Känner viss olust, men tror det bottnar i att jag inte känner mig säker.. Inte har koll helt enkelt. Jaja, tur att vi är flera iaf. Längtar efter helg! Enligt väderleksrapporten ska det bli sol imorgon, läängtar!

Massagen igår var lovely!
Blev ordentligt knådad och fick även ryggen knäckt, på det bra sättet. Kände mig mjuk och väl till mods efter.. Tog en promenad i regnet tillsammans med ljudbok, som jag lyckades lägga in nästan själv..


Typ såna här ska vi skapa.


Kommentarer
Postat av: Vito

ER just what I was looking for. Sallad of Entities.

2011-04-20 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0