Bara som en aning...

Gjort comeback på H&M nu i dagarna två. Minst en månad sedan sist, likväl satt det direkt i kassan. Gutt! Bröt shoppingstoppet bägge dagarna också, inte direkt med något superspännande... Mer behov. Två linnen/klänningar, marinblå chinos(inför våren!) och strumpor en masse. Har rensat lådan nu, skönt att bli av med dem som vädrar hälen alltför mycket.

Spännande shopping;-)

Efter jobb idag var jag och Minh på tallriken och tränade lite. Redan när jag cyklade dit kände jag det! Våren!!! Den fanns där, i luften liksom. Fortfarande kallt och blåsigt förvisso. Men! En ny lukt! Underbart!!! Hoppas det håller i sig.

Jacob är iväg på spa med jobb så jag har haft en kväll för mig själv.
Ägnat mig åt sånt man gör när man är ensam hemma.. Typ gjort lasagne, målat naglarna röda, tittat på Ullared, druckit kaffe, läst bloggar och ätit godis.. Nice! Laddar inför säsongens sista match, borta mot Ljungby imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0