Vill ha...men nej!

Bestämde strax innan studiebidraget kom att jag har shoppingförbud fram till den 25 februari. När jag sa till Jacob att jag skulle ha stopp till februari trodde han jag menade till den 1.. Dvs på tisdag, haha! Nä, längre än så blir det allt. Känns ju som att vintern lär hänga kvar ett tag till, och tjocka och mysiga tröjor har jag.. Det som är roligt i butikerna nu är ju vårkläder, och då kan jag lika gärna vänta.. Så det gör jag. Och i samma stund ser jag typ världens finaste kofta...först på en person och sedan i butik. Från Lindex, kostar 299 kronor. Inget köp för mig såklart, planen är istället att försöka få Jacob att köpa den till mig i present.. Bara för att jag är så snäll;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0