Torsdag

Idag är jag ledig. Hade tankar om att jobba, men då fastpoolen ekar tom på pass så fick det bli en hemmadag. Riktigt skönt faktiskt, och välbehövligt då det ju står seminarium på schemat imorgon. Ska ha letat upp och läst en text på engelska(!!!). Denna ska sedan presenteras och diskuteras. Min engelska är under all kritik, men lyckades iaf hitta en artikel som jag någorlunda fattade. Om bloggande bibliotekarier och om hur vi behöver bli bättre på att förstå och använda denna "nya" typ av medie. För inom biblioteksvärlden är bloggar fortfarande något nytt och lite läskigt, haha! Man vill så gärna börja använda dem...men vet inte hur.

Har varit och handlat och lyckades hitta perfa parkeringen till bilen:-D
Precis utanför porten! Vardagslycka! Jag är så vuxen! Ikväll ska jag göra pannkakor, bara för att jag blev så akutsugen på det när jag skrev handlelapp. Och imorgon blir det middag och opera, fancy! Ska bjuda på supergod mat, kyckling med pesto och andra göttigheter. Och kladdkaka till efterrätt. Mums! Längtar lite redan;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0