Tisdag 4/1-2011

Det snöade igen inatt. Jacob bad mig vara beredd in case of att han inte skulle få ut bilen.. Jag stod oroligt i fönstret och tittade snett ner på gatan...och fick till min lättnad se honom glida iväg. Puuh! Sk strax bege mig iväg mot jobb, steg upp tidigt idag så har hunnit plugga lite. Bra! Har en rörläggare på besök, renoveringen av badrummet är nu inne på fjärde veckan, tror jag.. Har tappat räkningen. Börjar dock se ljuset i tunneln, snart bara duschväggar och ett skåp som ska upp. Längtar!

Så här ser jag ut idag, körde på något som inte blir för varmt på jobb samtidigt som det kan tänkas fungera ikväll..


Klänning: H&M Divided Black
Kofta: NY! By Corpus, Urban Outfitters i Köpenhamn
Tajts: Glansiga från Bikbok
Ute: Jacka från Boomerang, pannband från Monki, vantar från Accent, halsduk från Gina Tricot och stövlar från Bianco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0