Tisdag 25/1-2011

Lite skumt att det är tisdag idag då det, i och med gårdagens ledighet från skola, känns som lördag.. Men! Tisdag, alltså! Jag har PBL klockan 9, känner mig lite nervös.. Har läst och gjort som jag brukar, men känns som kraven är mycket högre i denna grupp. Blir nästan lite sur, att förutsättningarna är så olika från grupp till grupp. Jag förväntas veta vad som krävs av mig, trots att det sett så olika ut tidigare:-p Jaja, kan bara göra mitt bästa.. Gilar iaf att diskutera. Läste två artiklar igår som en kursare tipsat om, intressanta! Kan jag säkert ha nytta av.

Efter PBLen är det återigen hål fram till 13.15.
Planen är att bege mig till mitt gamla favoritpluggställe: Stadsbibliotekets kafé! Tänkte riva av några timmar där i pluggandet tecken..

Linne: Långt, svart med spets nertill från Only
Kofta: Bikbok
Tajts: Glansiga från Bikbok
Skor: Stövlar från Bianco

Har på sista tiden klätt mig extremt färglöst, nästan bara svart, vitt och grått.. Känner mig inte alls sugen på färg just nu, trots att det kanske skulle kunna pigga upp denna urtrista årstid. Menmen, samtidigt kanske det är mitt sätt att acceptera och omfamna vintern. Då jag har på känn att den kommer vara kvar ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0