Tisdag 17/1-2011

Idag är det soft som gäller. Det är liksom tisdag och endast och bara skola på schemat. Då orkar man inte så mycket mer än så här.. Klockan 9 är det PBL med nya gruppen, lite pirrigt nästan. Jag gillade min gamla grupp så mycket, vi hade det så bra. Och Björn var grym som handledare. Nu vet jag ingenting, inte ens vem som handleder oss. Har dock mina aningar och vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till detta. Jaja, löser sig nog. Efter PBLen har jag hål fram till 13.15 så blir till att läsa och fixa lite praktiska grejer, typ kurslitteratur. Och lunch då, får se hur jag löser det..

I´m soft, and I´m proud of it!

Linne: Gina Tricot
Kofta: By Corpus
Tajts: Sammet från H&M Divided Black
Ute: Jacka från Boomerang, halsduk från GIna Tricot, vantar från Accent och uggs från Ullared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0