Söndag: volleyboll och handboll

Igår spelade vi själva match: hemmapremiär mot Norsjö. Vi inledde extremt svagt, allt kände överlag skumt. Lyckades dock vända i tredje set och kunde till slut vinna med 3-2. Jag var usel!!! Huamig! Raka motsatsen till förra helgen. Backspiken sög och jag hade i övrigt ingen ork alls. Tror jag har något typ av virus i kroppen för det här var ju helt sanslöst! Buhuu! Det enda positiva var att min mottagning och mitt försvar var helt okej.. Men! En vinst är en vinst och det är vi glada för:-D

Efter matchen hjälpte vi Norsjö genom att skjutsa dem till stationen
. Sedan var det snabba ryck för min del, hem, duscha och fixa sig för att sedan, tillsammans med babe, bege sig ut till Hyllie och Malmö Arena för att titta på handboll. Sverige- Kroatien där Sverige lyckades dra ifrån och vinna i andra halvlek. Jubel! Sedan Danmark-Argentina, där det kändes som Danmark hade ett säkert grepp hela matchen. Riktigt kul och bra drag, kändes som det var fler danskar än svenskar på plats.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0