Söndag, dagen innan allt..


Så här ser jag ut idag, kasst ljus jag vet..

Långt svart linne: Gina Tricot
Tröja: NY! Rut mfl, reafynd från Nelly
Tajts: NYA! Riktiga glansiga från Bikbok, även där reafynd
Strumpor: Tjocka och gosiga från H&M

Kände så fort raketerna smällt att det ju vore totalt omöjligt att börja sitt nya liv mitt i helgen. Det får alltså bestå fram tills på måndag, som ju är imorgon. Så igår och idag lever jag livets glada dagar:-) Dagen idag har inletts med brunch på StKnuts torg. Vår favorit, så längesen vi var där nu. Jacob körde på klassiskt frukostpaket, medan jag beställde räkbaguett, latte och årets första semla! En minivariant, helt lovely. Gottgott, slappande och tidningsläsande, perfekt start. Lyckades därefter få med mig babe på en liten promenad, skönt med frisk luft.. Nu är vi hemma, jag varvar plugg med bloggläsande och Jacob leker med min julklapp. Han är helt beroende;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0