Onsdag 12/1-2011

Efter hemkomst igår blev det en tur till gymmet. Gav vika och betalade medlemsavgiften så jag kunde bli insläppt:-p Fortfarande lite sur...men har beslutat mig för att fortsätta träna där, dock endast med gymkort. Närheten var det som blev avgörande, då jag är en lat typ. Var rädd att jag inte skulle komma iväg till ett alltför avlägset gym. Jaja, hade ett nytt pass som jag körde igår, snabbhet och armstyrka kändes det som fokus var. Minh kom förbi och visade mig lite teknik. Tur, annars kunde det gått hur som helst;-) Riktigt gött iaf, blev ordentligt trött. Kände mig värd en lång, varm dusch, middag och sedan kaffe och Sopranos i soffan tillsammans med babe..

Idag blir det sista rycket på idédokumentet, sedan ser jag framemot några lediga dagar.
Möte med B4 klockan 10, sedan hem för att tvätta vid 12. Annars är dagen oplanerad, förutom träning ikväll. Känns skumt, längesen nu ju.. Blir till att sätta sig och planera.

Linne: Långt, grått från Gina Tricot
Kofta: Vila, bubbleroom.se
Tajts: Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0