Måndag 24/1-2011

Jag är trött idag. Vet inte om det är det misstänkta viruset som spökar, eller om jag bara sover dåligt utan att märka det. Men! Jag är trött! Tog sovmorgon till halv tio idag och bestämde mig redan igår för att skjuta upp gympasset till imorgon. För att försöka bearbeta tröttheten, och vila ut inför dagens jobbpass på biblioteket:-) Ska bli kul!

Linne/Klänning: NYTT! bubbleroom.se
Kofta: H&M Logg
Tajts: Glansiga från Bikbok
Skor: Vita converse.. Ska ju ändå bara vara inomhus.

Har ägnat morgonen åt att titta på Nyhetsmorgon, fila ner mina naglar och måla dem röda.
Har tröttnat lite på fejkisarna. Känner inte att jag har råd att göra dem oftare än var fjärde vecka, trist då att vara nöjd i två och sedan bara längta efter att få fixa dem igen. Nu får de växa ut, kör på metoden fila ner själv och måla i täckande vackra färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0