Lördag i Svedala

I lördags var jag ledig!!! Lovely, känns som det var år och dag sedan jag hade en ledig dag under en helg. Fick dock inleda dagen med uppstigning klockan 8:-p Jag och Emelie skulle sitta i sekretariat på Damer Cs match. Menmen, vi överlevde...mycket tack vare den urgoda morotskakan;-) Sedan hem igen och vid två bar det av till Svedala tillsammans med Jacob och Emelie för att kolla matchen mellan Svedala och Katrineholm. Ganska roligt match, flera långa bolldueller. Svedala lyckades knipa första set, men sedan blev Katrineholm för stora. Satt och funderade över det lite sorgliga med dagens elitserie, där man måste köpa ihop ett lag för att kunna lyckas. Djungelns lag och sådär, alla gör samma så inte så mycket att säga om det. Dock tror jag det kan bli svårt för klubbar att behålla sin profil som de som jobbar fram egna produkter. Bara en tanke.

Efter matchen stannade jag och babe hemma hos mamma och pappa.
Jag gick med hundarna och pratade skola med mamma, Jacob tittade på sport med männen;-) Blev även bjudna på middag, supergod kyckling i currysås med ris och wokgrönsaker. Var hemma vid elva, hade svårt att komma iväg.. Alltid så mysigt att vara hemma hos föräldrarna ju.


Min blogg, mina regler.
Därav blir det en bild på mig.
Dock spelade jag på den här tiden i Svedala.
I elitserien.
Och vi förlorade antagligen.
Så: ganska likt;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0