Ledig torsdag

Städar ut julen idag. Vet inte riktigt hur jag ser på det, är ju ganska så överförtjust i denna högtid. Tycker det är så mysigt med alla ljus och så. Samtidigt känns det ganska naturligt, den har ju varit. Och nu är det dags att blicka framåt! Mot våren, om den någonsin vill komma. Känner mig tveksam när jag tittar ut och ser alla slaskhögar. Menmen, en dag! Fram till dess myser jag runt i stickade tröjor och tjocka sockar... Love it! Tänk vilken inverkan de kläder man har får på hur man ser på väder och vind. Det gör mig inget att det är kallt, eftersom jag känner mig så mysig och fin i alla mina koftor. Och än mindre sedan jag köpte min gosiga vinterjacka, det är nästan bara härligt att det biter i kinden då.. Hmm! Brukar oftast ha svårare att klä mig på sommaren, av någon anledning. Gillar väl att vara "påklädd" antar jag. Ser dock med tillförsikt framemot denna vår och sommar. Nu ska jag hitta det!

Förutom att städa ser jag framemot ett pass på Friskis denna dag.
Då jag ju planerar att endast ha gymkort i fortsättningen så kom jag på att jag måste utnyttja mitt allkort till max fram till den 26. Idag blir det alltså indoorwalking borta på Heleneholm. Pust, svettas bara vid tanken:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0