Hemma igen..

Jag är så trött!!! Anlände hemmet 5.15 imorse, upp tre timmar senare efter orolig slummer. Busy dag idag, först möte med B4, planering av morgondagens presentation. Och sedan: första dagen på nya jobbet!! Wiiee! Riktigt glad och spänd inför detta! Hoppas på att glädjen och nervositeten ska kunna hålla min trötthet borta något..

Helgen bestod av en satans massa bilåkande och två riktigt dåliga matcher:-( Var arg som bara den efter söndagens match, att vi bara kan med att vika ner oss sådär. Fy och usch!!! Menmen, finns inget annat att göra än att ladda om och titta framåt mot nästa helg. Hoppas på bättre spel och mer killerinstinkt då:-)

Nu blir det lunch, sedan promenad ner till Revingegatan där bilen är parkerad. Detta beroende på att det är typ det enda stället i Lund som jag med säkerhet vet att det inte kostar skjortan att stå på. Blir nästan lite nostalgisk... Mina gamla hoods ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0