Fredag 21/1-2011

TGIF!!! Snart är det helg! Hurray! Händer en massa kul idag, ska bara överleva seminariet först. Känns lite nervöst, mest för att det är något helt nytt för mig och även för att min nya grupp känns mycket mer strikt än den förra. Menmen, ska förhoppningsvis gå bra, jag vet ju vad jag läst iaf;-) Ska bara få andra att typ förstå också. Sen är det freedom en hel helg; middag, opera, volleyboll i Svedala, middag hos mamma och pappa och slutligen hemmamatch. Ska bli så skönt att slippa åka mininbuss och att få sova i sin egen säng, bredvid min älskling♥

Linne/Klänning: NYTT! Från bubbleroom.se
Kofta: H&M, med paljetter på fickorna.
Tajts: Glansiga från Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0