Falköping and Örebro by weekend

Två vinster i helgen, hurray! Såg lite risigt ut i lördags, men lyckades vända tredje set och vinna mot Rig Falköping med 3-2 till slut. Jubel! Sedan gick resten av bara farten. 3-0 mot Örebro, stabilt rakt igenom. Mamma skötte sig exemplariskt, fick även med sig en poäng genom en smart time out:-) För mig personligen gick det som på räls i lördags, kändes som allt funkade. Underbart! Inte ofta man känner så, gäller att suga åt sig energin och komma ihåg känslan. För om man vet hur det känns blir det lättare att hitta igen...tror jag;-)
Firade med pizza i lördags och Max i söndags... Så nu är det verkligen dags att ta tag i sig själv igen! Terminsstart i skolan igår, höll på att somna på andra föreläsningen. Inte för att det inte var intressant, utan för att jag bara var så satans trött! Släpade mig likväl bort till gymmet efter hemkomst, har nog aldrig känt mig så svag. Fick gå ner i vikt på vissa övningar:-p Blää!! Jaja, lugn volleyboll på kvällen avrundade det hela, känns som det var något vi behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0