Början av veckan..

Veckor när dagarna flyger iväg är på ett sätt det bästa jag vet. När man inte sitter ner och funderar så mycket. Utan allt bara flyter på. Helt på ett positivt sätt, med massa skoj såklart.. Jobbet i måndags gick bra, verkar dock ha blivit en miss i kommunikationen, då de jag skulle jobba med inte verkade helt beredda på att jag var novis.. Menmen, fick en myclet hjälp och lärde mig massor bara under de första timmarna. Tror det kommer bli jättebra det här:-)

Igår var det redovisning av vårt idédokument. Det gick bra, liksom den efterföljande postersessionen med mingel.. Här hade vi dock verkligen tagit handledaren på orden och inte gjort mer än att typ skriva ut vår powerpoint. Till skillnad från vissa andra som gått all in.. Jaja, tycker ändå att vår idé var bäst;-)

Efter skolan blev det en impulsfika med min kära subgrupp..
Såå mysigt, latte och kanelbulle på Café Brunius. Var ju tvungna att uppdatera varandra om vad som hänt under jul och nyår, plus prata skola såklart. Nu när vi byter grupper och ska bli mer ämnesinriktade kommer vi ju inte läsa tillsammans så mycket. Ergo, mer krävs från oss och mer umgänge på fritiden.. Inte mig emot:-) På fredag har vi planerat fika och nästa vecka blir det opera med middag hos mig innan. Ljuva liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0