Biffens födelsedagsfest!

I lördags var det dags för Emelie att fira sin stundande ålderdom;-) Feest! Innan dess hann Jacob och jag vara duktiga och avverka Ikea, Biltema, OnOff och slutligen Systemet. Väl hemma däckade jag i soffan medan babe var duktig och tömde, flyttade och monterade hyllor. Plus målade lister bakom hyllor. Duktig kille! Jag fixade dock mat, så lite duktig var jag också.
På plats hos Biffen vid åtta, perfekta mängden folk. Man hann prata med alla, samtidigt som vi dansade och minglade runt. Chips i massor tillsammans med bartenderBiffs jordgubbsdrinkar;-) Vid halv ett drog vi vidare till Hipp, schlager för hela slanten. Fick med mig Jacob ut också, lyckan på topp! Vid två tröttnade jag tvärt och krävde att få gå hem. Då hade de kört Carola och LenaPh på repeat lite för många gånger, tom för min smak:-p Promenerade hem hand i hand, skönt att börja kunna göra det igen utan att frysa ihjäl. Trevlig kväll, tack för festen Biffi!



HIPP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0