Back on track!

Fick ett ryck när jag kom hem från skolan, så nu är årets första löprunda avklarad. Blev en kortis i raskt tempo, skumt att det kunde gå så fort och bra när det var så länge sen.. Härligt! Vill få in lite kondition i min träning också, inte bara styrka. Och springer gör jag helst ute, spyr av tristess bara jag tittar på löpbanden på Friskis:-p Men! Nu känner jag mig nöjd och glad, sitter och myser i soffan..läser bloggar och kollar handboll. Går sådär för Sverige i nuläget..

Dagens PBL gick riktigt bra.
Betydligt striktare än vad jag var van vid, samtidigt gjorde det att det löpte på bra. Effektivt! Efter mötet lånade jag böcker på Wrangel och satte mig sedan och läste på UB. Lunch på CoffeeBreak, sedan föreläsning om bibliotekarier och deras roll. Intressant:-) Avrundade dagen i Lund med en latte och artikelplanering tillsammans med Linnéa. Bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0