2011

Vid kvart i tolv inatt kände jag mig fortfarande inte redo för ett nytt år.. Men när jag sedan stod där ute, drack skumpa och tittade på raketer...ja, då fick det väl gå. Finns ju inte så mycket att göra än att acceptera ochg försöka göra det här året så bra som möjligt.

2010 avslutades fint med middag och fest ute i Åkarp hos Hampus och Elin.
Nytt, stort hus! Vuxet värre! Supergod mat och mycket dricka. Trevliga vänner. Precis som en fest ska vara. Vi var hemma vid sex och gick upp vid halv två. 2011s första dag ska vara så lugn och onyttig som möjligt. För sen! Sen ska det nya livet påbörjas;-) Får väl se hur det går. Senhösten och vintern har varit bra, nu fortsätter jag i samma spår. Så får vi se var det slutar.. Idag är det iaf svullande som står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0