Tisdag 1/2-2011

Ny månad idag också, plus att det är Biffens födelsedag! Hurra hurra, grattis min vän! Känns som januari sprang förbi, kanske är det som Jacob säger: att snart är våren här. Hoppas kan man ju alltid. Vi håller på och planerar en resa till London i maj, längta!!! Får lyckorus bara jag tänker på det, London!

Den här dagen känns i övrigt ganska grå, iaf vad jag kan se genom persiennerna.
Trist! Känner ett starkt behov av sol, njöt som bara den i söndags. Men jag vill ha mer! Jaja, en typisk vardag, skola och träning. Gääsp! Måste hitta på något kul typ nu, inte bara planera utan låta något hända nu.. Hmm. Får fundera på den..
Gör mitt bästa för att lysa upp..
Linne: Långt svart från Gina Tricot
Tröja: H&M Divided
Tajts: Glansiga från Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0