Snökaos...typ

Weird dag igår.. Pluggade, lunchade med vänner och for sedan till Lödde för att hälsa på.. Trodde jag. De tyckte att jag kunde börja jobba lite direkt. Bara till att kasta sig in! Inte mig emot, skojskoj! Detta är såå kuul! Känns så bra och kul att liksom ha hittat rätt.. På kvällen blev det fika och träningsutvärdering med Minh.. Jag har träningsabstinens!!! Gaah, vill bara göra något nu. Minh tycker att jag måste lära mig vila.. Ehh, som att det typ inte är det enda jag gör:-p Nästa vecka SKA jag vara frisk! Så det så!

Idag har jag och Linnéa färdigställt vår artikel, nästan. Måste fixa referenser, segat med det.. Jaja, löser sig. Har även hunnit storhandla och skapa fredagsmys tillsammans med babe.. Tacos till middag! Wohoo, handlemat! I detta nu preppar jag och laddar inför morgondagens äventyr, då bär det av norrut! Fösöker se det som ett äventyr, vilket det mycket väl kan komma att bli med tanke på att det är snöstorm i Stockholm...där vi ju ska mellanlanda. Spännande!!!

Btw, så har det faktiskt snöat lite här i Skåne också idag:-P
Blää säger jag, till och med jag som älskar snö vill ha vår nuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0