Onsdag 9/2-2011

Jag är sjuk:-( Buhuu, så jäkla segt och trist.. Hostar så det gör ont, snorar och nyser. Not so nice! Hoppas nu bara det går över till helgen..

Studiebesök på Malmö Stadsbibliotek idag, därefter artikelplugg med Linnéa..
Den ska ju vara klar på fredag! Gaah, fattar inte hur vi ska hinna.. Gäller verkligen att vara effektiva idag. Ska försöka få lite gjort imorgon efter handledningen också, innan lunch med the real group, haha! Vårt nya alias;-) Imorgon ska jag dessutom till Löddeköpinge och hälsa på mitt nya jobb!! Yes, nu har jag ett jobb till. Varje tisdag, känns lite mer ordentligt. Behåller dock det andra också.. Work work!
Sjukling:*-(
Linne: Gina Tricot
Kofta: Camden Market, London
Tajts: Vila
Nagellack: Maybelline Chelsea Red
Ute: Converse One Star, jacka från Boomerang, halsduk från Gina Tricot och vantar från Accent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0