Onsdag 2/2-2011

Så fort tisdagen övergår i onsdag så känns livet genast lite lättare att leva.. Konstigt det där, men till skillnad från igår så är mitt humör riktigt bra idag:-) Skönt när det går över snabbt. Funderade igår på saker som brukar göra mig lite piggare.. En sak jag kom på är att ha lite färg på kroppen och i ansiktet.. Pallar inte sola solarium så fick bli en tur till apoteket och inköp av bus-lotion. Smorde mig igår, syns bara yttepytte skillnad...men känslan!


Typ jag;-)

 

Har varit riktigt effektiv denna morgon.
Frukost, löprunda, plugg, dusch och vikning av tvätt. Bra där! Nu ska jag strax bege mig mot Södervärn för att möta upp några kursare. Börjar bli riktigt hungrig nu, lunch!


Idag går jag all in för bibliotekarielooken;-)
Har på mig svart linne/klänning med volanger från bubbleroom.se, kofta från Ullared, tajts från Vila.
Ute blir det (tro det eller ej!) vita converse, One Star.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0