Nu

Känner mig mitt i allt nu.. Mycket jag inte vet, samtidigt som det känns stabilt. Lever livet, ett tecken på det är att jag inte uppdaterar om vad som händer. Just för att det händer så mycket hela tiden. Denna vecka: fullt av skola, fika med laget i måndags, jobb måndag och tisdag, promenader och ett besök på gymmet, sov över hemma hos mamma och pappa torsdag till fredag, fredag till lördag var vi hos Jacobs föräldrar.

Idag, match mot Jomala som var ett nummer för stora för oss.
Allt kändes menlöst, från min sida då. Hoppas på bättre imorgon, då står Tierp för motståndet.. Pizza, cola, chips och Melodifestival –> min kväll tillsammans med en lite missnöjd Jacob. Tröstade med ett avsnitt Sopranos, så nu är det bra igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0