Idag

Pallade ha håret nere i typ en kvart, sen blev det den sedvanliga tofsen.. Skönast så. Ingen bra dag idag, käkat en massa onödigt, känt mig allmänt obekväm och jag kom för sent till första föreläsningen. Bara typ tre minuter, men gjorde likväl att jag hamnade ur fas. Segt! Ljuspunkten var helt klart gymmandet på Friskis, dit jag även hade lyckats locka Minh. Perfa, mycket roligare att kunna prata medan man tränar plus att jag gör övningarna så mycket bättre när han vakar över mig;-)

Dusch, kvällsmacka och lite kramar...
Nu känns allt lite ljusare, imorgon ska bli en bättre dag! Studiebesök på Medicinska fakultetsbiblioteket här i Malmö. Börjar 12.30, innan dess ska jag luncha med några kursare, trevligt värre:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0