Heelg!!!

Hade ett sjukt inspirerande studiebesök igår. Jag vill jobba på företagsbibliotek nu!! Haha, känns som jag känner så för alla ställen jag kommer till...förutom forskarbibliotek då. Ingen längtan alls faktiskt! Lät så kul med kombinationen löpande verksamhet och nya spännande grejer typ hela tiden. Känns också som jag fått en bättre förståelse för den faktiska användingen av informationskompetens. Och fått med mig ledord: Vi är sjukt bra, och det måste vi våga visa! Wohoo!

Kvällen spenderade hemma his Tora och Anton tillsammans med subgrupp 5:-)
Drog till Blekingska för att dansa vid halv tolv, ute igen halv ett. Börjar känna mig gammal;-p Minns det som så mycket roligare...och ofta dimmigare. Nu var jag hemma och kunde krypa ner bredvid babe vid klockan 2.. Hade iaf jättekul med mina vänner, sitta och prata strunt är ibland gravt underskattat.

Dagens har spenderats tillsammans med min skatt.
Vi har varit ute på äventyr med bilen; först tippen, korv på Statoil för att återuppliva gamla postenminnen och slutligen fika på EspressoHouse nere i västra hamnen. Nu ska jag bege mig iväg på middag tillsammans med mina andra favoriter...laget! Ska käka, kolla matchfilm och ladda imför morgondagens match mot Ljungby:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0