Grrrrrr!!!

Ojojoj, vad fina dessa var.. Fick mitt slumrande shoppingbegär att vakna till liv för en liten stund. Jacob gillar dem inte, surprise! Haha! Men! Det händer faktiskt ibland att jag inte bryr mig om vad han tycker, framförallt när det handlar om vad jag ska ha på mig.. Menmen, har ju shoppingstopp fram till iaf den 25 februari. Så innan dess blir det inga.. Sen kanske. Känns lite skönt på ett konstigt sätt att jag inte har något vidare shoppingsug. Känner mig oinspirerad, det jag redan har funkar liksom bra för mig. Bekvämt och faktiskt ganska mångfacetterat. Trots att min garderob ibland känns trist, så känns inte butikernas utbud speciellt mycket roligare för tillfället.


Din Sko, 299 kronor..
Snart på mina fötter;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0