Fredag 4/2-2011

Så var det fredag igen! Lovely! Känns dock lite skumt, med tanke på att jag var ledig idag och har en massa på schemat idag. Menmen, mestadels skojigheter så det ska nog gå. Får min belöning ikväll, då blir det dans på Blekingska tillsammans utvalda delar av mina kursare:-) Men innan dess ska jag och Linnéa komma igång med skrivandet av vår artikel.. Hon anländer vid nio, sedan är det hard work som gäller! 13-15 blir det studiebesök på Vinges advokatbyrå, sedan är en joggingtur tillsammans med Minh inplanerad.. Och därefter lyckas vara på plats i Lund vid åtta. Pjuuh! Kan gå;-) Lovely friday!

Linne: Gina Tricot
Tröja: Sparkz, köpt på Deres i Köpenhamn
Tajts: H&M Divided Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0