Stort..

I fredags skrev vi förhandsavtal för nya lägenheten! Och för första gången sedan vi drog igång det här "projektet" så pirrade det till. Plötsligt kändes det ganska stort, att jag och mannen i mitt liv faktiskt köper en bostad tillsammans! Haha, big happening! Långt kvar, men ändå inte. Ska ju hinna med en massa innan dess, typ bli klar med min utbildning och skaffa mig ett jobb. Jeez!

Den här veckan jobbar jag tre pass i Lödde!
Fy satan vad kul det är, hur kan det vara så kul att arbeta på bibliotek?! Fattar inte, men är glad ändå. Det är ju det här jag ska ägna mig åt ett bra tag fram över. Utöver detta pluggar jag satan, då det nu är dags att på allvar ta tag i grupparbetet.. Tid att sätta in siktet på Lund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0