Volleybollskor!

Efter skolan igår hoppade jag på bussen till Svedala. Hämtade upp skor till mig, Hannis och Emma...sen promenerade jag hem till föräldrarna. Fast de var inte hemma, fick hänga med vovvar och syskon istället. Trotsade ösregnet och följde med Maria på en runda med hundarna, sen fick jag skjuts till Malmö. Lucky me! Valde att hoppa träning, dels var kroppen sliten och sen behövde jag verkligen plugga ikapp. Usch, skäms när jag inte gjort det jag skulle.. Fick gjort en del igår iaf, fortsätter idag..

Fina, nya, skuttiga skor!

Skola 10.15-12 idag också, sen ska det vara någon typ av mingel tillsammans med folk som läst lite längre. Efter det blir det vattengympa 14.45 med syster...ska nog ta en liten solarietur också. Behöver det känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0