Vattengympa

Var kul att köra igång med vattengympa igen, en träningsform som man typ anpassar själv. Skapar det egna motståndet och väljer hur mycket man vill ta i. Man blir så skönt varm och trött efteråt. Körde en kvart i solariet efter passet...riktigt njutningsfullt:-) På måndag kör vi igen!'

En rolig grej som hände. När vi kom upp ur bassängen sa instruktören åt mig att vänta lite för att hon ville prata med mig. Då jag och lillasyster hade pratat lite i slutet av träningen så trodde jag att jag skulle få en tillsägelse. Men icke! istället frågar hon mig om jag inte funderat på att bli vattengympainstruktör! Hon tyckte att jag hade fantastisk taktkänsla och var jätteduktig! Blev superglad och smickrad, sa att jag skulle fundera på saken. Känns sådär att klämma in ännu en sak i ett redan pressat schema, men samtidigt hade det kanske varit kul.. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0