Trött

Trodde jag skulle ha mer ork nu när skolan satt igång. Men!! Jag är tröttare än tröttast, däckar varje kväll.. Kan ha att göra med att även volleybollen startat denna vecka...och att den inneburit mer än bara den fysiska prestationen. Mycket hjärngympa just nu, kanske är det som tröttar så. Verkar som det tar ett tag att få igång hjärnan efter att den varit förslappad i ett halvår:-p

Igår trodde jag att jag skulle få åka hem efter föreläsningen klockan 12..
Därför tog jag inte med mig någon mat. Hade dock glömt att vi skulle fotograferas klockan 13.. Så var tvungen att köpa en macka. Visst, den var god. Men störigt när jag har en massa mat hemma, som jag kunde tagit med.. Grr!! Från och med nu ska jag granska schemat noga.. Idag är mat förberedd iaf:-)

Jag och min klass första dagen:-)
Min utbildning har en blogg, där jag lånat bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0