Torsdag 16/9-2010

Redan torsdag, jeez! Kändes som det precis var måndag.. Snart helg och då bär det av till Borås för att spela Knallecupen. Ska bli jättekul! Gårdagens träning var så mycket bättre än måndagens! Alla var mer på g och körde järnet. Så nu är jag mycket gladare:-) Genrep ikväll, sen jäklar!

Idag är det skola 10.15-12, sen måstemåstemåste jag hem och plugga!
Behöver få en massa gjort, ska byta texter med min artikelkompis på söndag igen.. Dvs jag behöver få en massa gjort innan helgen. Kom igen nu, sluta slappa!!

Tröjklänning: We/Sc
Tajts: Vila
Klocka: runns.se
Skor: Vita converse
Verkar som att solen vågat sig fram idag, hurray! Kanske vågar lämna regnjackan hemma idag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0