Tisdag 14/9-2010

Idag var det så jobbigt att stiga upp att jag höll på att strunta i det. Borde verkligen ställa klockan till mig själv också, ifall jag skulle råka somna om när Jacob gått till jobb. Blev inte superpeppad av att höra regnet slå mot fönstret heller... Ösregn och grått, kuul! Har dock endast en föreläsning idag, sedan blir det plugg för hela slanten. Hade lagt mig tillgänglig för jobb idag, får se om det plingar i telefonen sen.. Problemet är bara att ju närmre det blir, desto mindre sugen blir man på att jobba. Menmen, vi får se..

Myskläder denna regniga dag.

Linne: Vitt från Gina Tricot
Tröja: H&M Divided Red
Tajts: H&M Divided Red
Skor: Vita converse
+Regnjacka och paraply:-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0