Sparkly Red

Har ju lyckats byta upp mig från min gamla i-phone2G med spricka i displayen till en ny och hel i-phone3G. Helt utan kostnad! Hurray, ibland är det fantastiskt bra att ha en prylgalen familj:-) Och att typ alltid vara sist på bollen. Fick ta över mammas telefon eftersom hon fick pappas gamla. Eftersom han köpt en i-phone4. Såklart, duger inte med annat än det senaste för den mannen. Trots att han för typ två år sen inte ens kunde skicka sms;-) Gullepappa!

Anyway, den egentliga anledningen till att jag velat ha en 3G är att det inte går att köpa skal till 2Gn.
Bläää! Plus att den är ganska mycket tjusigare.. Så det första jag gjorde var att beställa ett rött och fint skal...som gnistrar! Lovely! Jacob bara skrattade och skakade på huvudet när han såg det, men inte bryr jag mig om det. Babe som bakgrundsbild och rött skal...kan jag nu bara fixa The Worrying Kind som ringsignal så är detta min drömmars telefon;-)

Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0