Onsdag 15/9-2010

Var riktigt trevligt att jobba igår, lugnt och stillsamt. Det är verkligen stor skillnad mellan butiker, vi var två personer som stängde!! På Mobilia är man lite om det är åtta personer. Skönt att få sluta redan 19.15, hann hem och ha lite kväll också. Fick pluggat lite, plus mys med babe:-) Känns som vi knappt ses alls nu, så det var välbehövligt.

Idag börjar jag klockan elva, har fixat lite pluggrelaterat nu under morgonen...samtidigt som jag kollat Vakna med the Voice. Ska luncha med några kursare efter föreläsningen idag, trevligt värre! Känns som jag hittat mitt "gäng" i klassen, fantastiskt! Sedan blir det studiebesök på Historiska Museet i Lund.
Svårt att få till en bild idag:-p
Klänning: Gina Tricot
Kofta: H&M Everyday
Strumpisar: H&M 100 den
Klocka: runns.se
Skor: Vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0