Måndag 20/9-2010

Känns läskigt att SD fick 16,2% i Svedala...nu kommer Jacob aldrig gå med på att flytta dit! Säger som Emelie; skämmes ta mig fan!!

Idag är det tillbaka i verkligheten med skola, dock bara 10.15-12.
Sedan ska jag ta bussen till Svedala för att hämta skor hos Jacks Sport och även besöka biblioteket. Ska även ta en tur hem till mamma och pappa, måste ju gosa lite med vovvarna. Igår sa jag till pappa att hälsa till familjen, då svarade han: "och klappa vovvarna ja!":-) Efter det och innan träningen måste jag även hinna plugga en massa. Ligger efter och var tvungen att krypa till korset och erkänna för min artikelkompis att jag inte hunnit jobba... Icke bra, nu gäller det att lägga på ett kol!!

Typ första gången sen jag köpte min plattång som jag kör med utsläppt, oplattat hår.
Men det kändes bra idag. Har ingen röst kvar sen helgen, så blir till att lyssna och lära på föreläsningen:-)

Linne:
Gina Tricot
Kofta: H&M Divided Black
Tajts: Smårandiga från H&M Everyday
Ute blir det regnjacka och nya skorna. Invigde dem i helgen, har fått en blåsa på lilletån annars känns det bra:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0