Måndag 13/9-2010

Igår hade vi en riktig hemmadag, skönt med sån också ibland. Babe överraskade mig med att, utan någon som helst protest, stiga upp och ställa sig och baka scones. Mmm, ibland har man det bra. Långsam frukost i soffan, läste tidning och hade det bra. Sen drog Jacob med mig till gymmet, riktigt välbehövligt. 45 minuter på crosstrainern, lite armar och situps.. Sen hängde vi hemma igen, jag tog mig endast och bara ut för att köpa godis:-p

Fick äntligen kontakt med min artikelkompis!!
Hurray! Hade missat och ta hans mejl, men han hade hittat min. Känns lite bättre nu, verkar som vi har en plan:-) Så nu går jag in i den här veckan med nya, friska tag. Har glömt att be någon sköta träningarna, så får väl göra det själv.. Årsmöte med volleybollen ikväll, då ska det fightas!!

T-shirt: Gina Tricot
Kofta: Massimo Dutti, Barcelona
Jeanstajts: Pieces
Skor: Vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0