Lördag

Haft en riktigt trevlig lördag, i nuläget är jag nedsjunken i soffan, väntandes på middag som Jacob håller på med.. Nice! Inledde dagen med plugg, skar i min del av artikeln och la till referenser. Mejlade iväg den till min artikelkompis, kommer få tillbaka den imorgon. Då ska det fixas referenslista, sen är den förhoppningsvis klar.. Efter plugg stack jag in till stan, mötte upp syster och fixade naglarna. Ändrade lite denna gång, körde pink and white denna gång. Mycket snyggare:-) Riktigt nöjd!

Mongobild, hade tagit en mycket bättre men den försvann:-p


Efter nagelfix cyklade jag och babe iväg till Eriks födelsedagskalas.
Hela släkten på plats, precis som det ska vara! Är dock riktigt hungrig nu, hann ju inte käka innan kalaset. Så nu är jag hög på socker och låg på mat.. Fick låna bil av Erik, så imorgon blir det IKEA och sen storhandling på Ica Maxi. Perfekt uppladdning inför en ny vecka!

Har softat runt i långt vitt linne, glansiga, svarta tajts och lång, randig, stickad tröja idag.
Allt från Gina Tricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0