Lördag 11/9-2010

Jobbdagen gick riktigt fort idag. Kul att träffa mina kära kollegor, trots att jag mesta tiden stod ute på lagret och packae upp varor. Gött att få gå hem klockan 12:-) Mötte upp babe och vi gick till Elgiganten och köpte en ny kaffekokare. En Moccamaster! Yeaah, den gör ju så fantastiskt gott kaffe;-) Säger alla! Återstår att se, snabb som attan är den iaf. Ville egentligen ha en i guld...men det fick jag inte för Jacob. Höll på att bli ett riktigt gräl där...men jag gav mig. Metallic matchar mikron bättre, viktigt sånt där.
Fin bryggare som jag inte fick köpa;-(

Lunchade på Burger King, sen gick vi hem och gjorde kaffe.
Mötte upp Biffen och drog till Entre för att rösta, fika och strosa runt i butiker. Då mitt csn ännu inte anlänt så är jag fattigare än fattigast...men var nöjd med att gå runt och kika. Var även lite smakråd åt min kära Biff som skulle ut och svira ikväll. Det ska inte jag, är istället parkerad vid datorn för att skrivaskrivaskriva på artikeln. Har producerat en del, men nu tog jag paus. Fast bara en liten, måste få mer gjort!!

Efter jobb svidade jag om till ny, lång tröja från H&M Divided Red.
Med stjärnor!!
Såklart, strjärnor på en stjärna;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0