Igår..

Gårdagen var lite kluven. Hade en trevlig dag i skolan, bestämde lunchdejt på onsdag. Trevligt! Och!! Fick äntligen pratat ordentligt med min artikelkompis:-D Hela vägen till bussen, och sen hela resan till Malmö. Så nu har vi en plan, känns super!

Årsmöte och träning på kvällen... Långt och segt möte, där det visade sig att vår hjärtefråga inte var ämnat att tas upp på denna typ av möte. Har svårt att tro att det kommer leda till något, utöver en massa jobb för oss.. Suck! Höll sedan i en stressad träning, inte så kul. Ibland saknar jag Jessa så fruktansvärt mycket... Menmen, tänker inte vika ner mig. Ledig idag, sen laddar jag om till onsdag. För volleyboll är ju trots allt det bästa jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0