Gårdagen

Igår övergavs jag pga fotboll... Som så många gånger förr;-p Jacob fick, tillsammans med sina föräldrar och syskon, se Sverige slå San Marino med 6-0.. Och då vi typ är de enda i Malmö som inte kunde få in den kanal som matchen gick på, så blev det ingen fotboll för mig.. Lite synd, men tror jag ska överleva. Gav mig istället ut på en löptur, det var längesen!!! Men gick faktiskt riktigt bra, blev nästan skönt när man fått upp ångan.

Sen satt jag hela kvällen med datorn i knät, och fick inte pluggat ett dugg.
Måste bli bättre på att plugga efter skolan, störigt när man typ vant sig av med det. Dags att vänja sig igen, ju snabbare desto bättre!! Gaah, är fortfarande sjuukt nervig inför den jäkla paruppgiften! Känner inte att jag får den där feedbacken jag vill ha:-( Så då får jag köra lite eget race istället. Och sen mejla och höra vad han tycker. Jag får ingen ro annars! Satt och gjorde en plan över arbetet igårkväll...känns lite bättre nu(men bara lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0