Fredagen..

Igår var en duktig dag som inleddes redan vid klockan sex.. Segade mig upp, fixade mig snabbt och var ute ur hemmet innan babe. Tåg till Lund, sedan parkerade jag mig på Espresso House för 4 1/2 timmes hårda studier!! Kände mig så slapp efter torsdagen, då jag inte fått något alls gjort så kände att jag var tvungen att jobba ikapp lite. Fick läst och strykt under en massa plus skrvit anteckningar som denna kväll är tänkt att förvandlas till text som kan mejlas till min artikelkompis.. Puuh!

På eftermiddagen var vi på studiebesök på Arkivcentrum Syd, det var trevligt.
Tycker det är kul att såna här saker ingår i kursen, trots att jag var mer lyriskt efter biblioteksbesöket. Inte så konstigt kanske:-) Hade lite svårt att lyssna och fokusera, men det var fascinerande med alla dokument...och då fick vi ju bara se en yttepyttedel. Efter besöket for jag hem till Malmö igen, där blev det sushi på restaurang och därefter film hemma i soffan. Jag fick välja, så det blev Grown Ups. De flesta tycker säkert att den är kass...extremt förutsägbar om inte annat. Men jag gillade den!! Precis min typ av film, feelgood och humor..

Idag ska jag jobba!!
Första gången på två veckor och det blir ett pass mellan 8 och 12 på Mobilia. Känns tryggast så;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0