Facit

Idag är första vardagen sedan skolan började som jag är ledig. En helt ledig dag, som helt borde ägnas åt studier. Då det ju såklart finns en massa att göra och ta tag i. Jag har inlett dagen med att tvätta, frulla till Vakna med the Voice, diska, surfa runt och faktiskt, ja faktiskt även plugat lite. Jobbar vidare med mitt arbete att sammanställa referensmaterial. Det blir faktiskt väldigt smidigt och användbart, skönt dessutom att inte behöva gå tillbaka och läsa in sidnummer.

Läste i Sydsvenskan att Säkert! släppt nytt album; Facit.
Sommaren och hösten 2007 var säkert min vän i mörkret, texterna kändes speciellt skrivna för mig och jag älskade dem.. Sitter i detta nu och lyssnar på Facit för första gången. Tror jag kommit halvvägs och hittills gillar jag det. Riktigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0